Over de BAV Hardlopen Jeugd Lid worden Wandelfit BAV Zeven Linden Loop

Alle trainingen zijn afgelast en het clubhuis is gesloten. Traing in groepsverband wordt sterk afgeraden. Atleten die individueel willen lopen kunnen de schema's (de kern van de training) vinden onder de link Hardlopen. De atleten moeten wel rekening houden met ongeveer 1km inlopen en ook zelf voor een cooling down zorgen. Op deze manier kunnen onze atleten de eigen conditie op peil houden.

Gezond en Fit 3

Contactpersoon Gezond en Fit 3

Albert de Weijer 06-81870538 hardlopen@bavbaarn.nl

of neem contact op met de Technische Commissie

 

Trainingsdoel Gezond en Fit 3

Algemene gezondheid, m.n. conditie, op peil houden en/of verbeteren door 2 keer per week te trainen en daarmee aan de beweegrichtlijnen te voldoen:

Je bent dan namelijk minimaal 150 minuten per week op matig intensief niveau actief en je doet minimaal 2 keer per week spier- en botversterkende loopoefeningen.

 

Minimale vereisten Gezond en Fit 3

Voor elke training van Gezond en Fit 3 geldt dat je 8 – 11 km moet kunnen lopen met een gemiddelde snelheid >10 km/u.

 

Trainingen Gezond en Fit 3

Dag Tijd Verzamelplaats Wat Trainer
Woensdag 09:00 tot 10:00 uur Kasteel Groeneveld Bostraining Varieert
Woensdag 19:00 tot 20:15 uur BAV-clubgebouw Wegtraining     ,,
Zaterdag 09:00 tot 10:15 uur Kasteel Groeneveld Bostraining     ,,

 

Programma Gezond en Fit 3

Download hier het actuele programma voor Gezond en Fit 1, 2 en 3 (2020, kwartaal 1)