Over de BAV Hardlopen Jeugd Lid worden Wandelfit BAV Zeven Linden Loop

Alle trainingen zijn afgelast en het clubhuis is gesloten. Traing in groepsverband wordt sterk afgeraden. Atleten die individueel willen lopen kunnen de schema's (de kern van de training) vinden onder de link Hardlopen. De atleten moeten wel rekening houden met ongeveer 1km inlopen en ook zelf voor een cooling down zorgen. Op deze manier kunnen onze atleten de eigen conditie op peil houden.

Gezond en Fit

Doel

Door 2 keer per week bij de BAV te trainen voldoe je al aan de (inter)nationale beweegrichtlijnen:

Je bent dan namelijk minimaal 150 minuten per week op matig intensief niveau actief en je doet minimaal 2 keer per week spier- en botversterkende loopoefeningen.

 

Groepen

Er zijn 3 groepen:

Gezond en Fit 1

Loopafstand: 6 – 8 km per training

Loopsnelheid: tot 9 km/u

Gezond en Fit 2

Loopafstand: 7 – 10 km per training

Loopsnelheid: 9 – 10 km/u

Gezond en Fit 3

Loopafstand: 8 – 11 km per training

Loopsnelheid: > 10 km/u

 

Trainingen

Gezond en fittrainingen onder begeleiding van BAV-trainers worden aangeboden op:

Wanneer? Hoe laat? Waar verzamelen? Groep?
Woensdagochtend 09.00 tot ± 10.00 uur Kasteel Groeneveld Gezond en Fit 1, 2 en 3
Woensdagavond 19.00 tot ± 20.15 uur BAV clubgebouw Gezond en Fit 1, 2 en 3
Zaterdagochtend 09.00 tot ± 10.15 uur Kasteel Groeneveld Gezond en Fit 1, 2 en 3

Let op: Op de officiele feestdagen in Nederland is er geen training bij de BAV

 

Programma

Download hier het actuele programma voor Gezond en Fit 1, 2 en 3 (2020, kwartaal 1)

 

Contact

Technische Commissie